Chat support available. Click the chat icon on the bottom right corner to start chatting with us right away!

mSecure-Unterstützung

Tradução português-br

Quando será traduzido para português?????

Hi,

Thank you for contacting us. We have currently translated mSecure 5 to English, French, German, Italian, and Spanish. Based on analytics for our main website, the top languages for customers or potential customers visiting our website are:


01. English

02. German

03. Italian

04. Dutch

05. French

06. Spanish

07. Russian

08. Portugues (Brazilian)

09. Japanese

10 Simplified Chinese language


I'm not sure exactly when we will be adding support for more languages to our app. However, Dutch, Russian, and Portuguese are the 3 languages we will likely be adding next. I'm sorry I don't have more/better news for you here.




Oi,

Obrigado por nos contatar. Atualmente, traduzimos o mSecure 5 para inglês, francês, alemão, italiano e espanhol. Com base em análises para o nosso site principal, os principais idiomas para clientes ou clientes em potencial que visitam nosso site são:


01. Inglês

02. Alemão

03. italiano

04. Dutch

05. francês

06. espanhol

07. russo

08. português (brasileiro)

09. japonês

10 Chinês Simplificado


Não sei exatamente quando adicionaremos suporte para mais idiomas ao nosso aplicativo. No entanto, Dutch, Rusian e Portuagues são os 3 idiomas que provavelmente iremos adicionar em seguida. Me desculpe, eu não tenho mais / melhores notícias para você aqui.

08. português (brasileiro)


Anmelden oder Registrieren um einen Kommentar zu veröffentlichen