Chat support available. Click the chat icon on the bottom right corner to start chatting with us right away!

mSecure-Unterstützung

Restauração de backup versão 3 pra 4

Boa tarde,


Eu troquei de aparelho e usava a versão 3 e hoje com a versão 5 não estou conseguindo restaurar o backup, como proceder ?

Segue anexo o backup ao qual estou me referindo, a senha do backup é [removido]


----

Translated:

Good afternoon,

I changed device and used version 3 and today with version 5 I can not restore the backup, how to proceed?


Here is the attached backup attachment, which I'm referring to, the backup password is [removed]

Hi Jeancarlos,

Thank you for contacting us and I'm sorry about the issue you are experiencing. We will never ask you for your account credentials nor backup files. Please do not share your sensitive information with us. Additionally, this is a public forum so anyone can view the page and download your backup file. That said, I did try to restore from your backup file using mSecure 5 and did run into a "unfortunately the process failed" message on Android. Thankfully, I tried restoring from the backup file in mSecure 5 for Windows and had no issues. Something in the backup file is causing the Android version to fail to restore the backup file. However, I created a new backup file using mSecure 5 for Windows with all of your information in it. Try using this backup file I've attached here to restore your information (Jeancarlos-Backup.msib). It has the same password as your previous backup file. After you confirm that this works I'll remove both the attachments on this website and from our computers.


Translated:

Oi Jeancarlos

Agradecemos por entrar em contato e desculpe pelo problema que você está enfrentando. Nunca solicitaremos as credenciais da sua conta nem os arquivos de backup. Por favor, não compartilhe suas informações confidenciais conosco. Além disso, este é um fórum público para que qualquer pessoa possa visualizar a página e baixar o arquivo de backup. Dito isto, eu tentei restaurar a partir do seu arquivo de backup usando o mSecure 5 e encontrei uma mensagem "infelizmente o processo falhou" no Android. Felizmente, eu tentei restaurar a partir do arquivo de backup no mSecure 5 para Windows e não tive problemas. Algo no arquivo de backup está fazendo com que a versão do Android não consiga restaurar o arquivo de backup. No entanto, criei um novo arquivo de backup usando o mSecure 5 para Windows com todas as suas informações nele. Tente usar este arquivo de backup que eu anexei aqui para restaurar suas informações (Jeancarlos-Backup.msib). Tem a mesma senha que seu arquivo de backup anterior. Depois de confirmar que isso funciona, removerei os anexos deste site e de nossos computadores.

RESOLVIDO MUITO GRATO!


Anmelden oder Registrieren um einen Kommentar zu veröffentlichen